Навчально-методичний веб-квест «Математика – це наука чи
життя» - нова форма
спільної роботи вчителів та учнів, що об’єднує широке коло учасників, які
працюють над упровадженням ІКТ-технологій у освітній процес та сприяють формуванню
компетентнісного підходу у викладанні математики.
Методична мета веб-пошуку
·
підвищення професійної компетентності та удосконалення науково
-методичної підготовки вчителів математики району;
·
активне використання у професійному середовищі інноваційних освітніх методик та стратегій навчання;
·
поширення інноваційних технологій, продукування оригінальних інноваційних ідей.
·
залучення вчителів до розвитку професійних контактів з питань упровадження ІКТ-технологій для
вирішення професійних завдань (в т.ч. для пошуку необхідної інформації,
оформлення результатів роботи у вигляді інтерактивних плакатів, відео-роликів, ментальних
карт, Goоgle форм, таблиць тощо);
·
підвищення
мотивації педагогів, сприяння професійно-практичній
направленності методичних заходів, а відтак, добиватися більш гарантованих
запланованих результатів у своїй професійній діяльності;
·
самонавчання і
самоорганізація;
·
виявлення обдарованої молоді та сприяння їх мотивації до навчання.
Навчальна мета веб-пошуку :
·
робота в
команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль), вироблення та удосконалення ключових
компетентностей для розв’язання проблем;
·
уміння
знаходити декілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш
раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір;
·
формування мотивації навчальної
діяльності, створення умов, які сприяють захвату від самовідкриття навчального
матеріалу, підвищення рівня емоційного пливу на особистість школяра;
·
здобуття навичок публічних
виступів, відчуття смаку перемоги, в
першу чергу над собою;
·
вчити відчувати успіх у навчанні, що є єдиним джерелом внутрішніх сил
дитини, що породжують енергію для подолання труднощів і бажання навчатися
упродовж усього життя.
Завдання веб-пошуку :
·
Освоїти
користування хмарними освітніми сервісами та Інтернет-ресурсами для активізації навчальної діяльності учнів.
·
Удосконалювати
вміння шукати необхідну інформацію у Інтернеті, критично її опрацьовувати,
виокремлювати головне, аналізувати, робити висновки
·
Удосконалювати
вміння застосовувати отриману інформацію у особистому житті
·
Формувати
здатність оцінювати правильність і раціональність розв’язання проблем.
Немає коментарів:
Дописати коментар