Побачити нове - велика заслуга, а побачивши, не пройти мимо - заслуга не менша, а більша. Д. Данін

Щоденник пошуку

Графік участі у веб-пошуку :

1.     Підготовчий період – з 23січня по 27січня ( створення блогу, реєстрація у веб-квесті, заповнення спільної презентації, написання очікувань від участі у пошуку)
2.     Крок перший: з 30 січня по 3 лютого  (створення детективного записника у хмарі Tagul)
3.     Крок другий : з 6 лютого по 10 лютого (намічаємо план детективного розслідування, створення схеми путівника по теорії теми – ментальна карта)
4.     Крок третій : з 13 лютого по 17 лютого (детективне переслідування, освоюємо інтелектуальні ігри у сервісі learningApps  - створення навчальної гри по темі)
5.     Крок четвертий : з 20 лютого по 24 лютого (створюємо рекламний відеоролик у PowToon по своїй темі – відповідь на питання блогу «Математика – це наука чи життя»)
6.     Крок п'ятий: з 27 лютого по 3 березня ( інтерактивний плакат у технології Thinglink, із власним відеофільмом з участю команди, кілька прикладних задач на вироблення предметних компетентностей, відповідь на ключове питання квесту «Як залежить життєвий успіх від моїх знань з математики)

Пам’ятка учасникам квесту

  1.       Слідкуйте за оновленням публікацій на блозі веб-пошуку, намагайтеся виконувати завдання кожного кроку відповідно до термінів проведення, матеріали, що викладені невчасно будуть оцінюватися відповідно.
  2.     Додавайте на свої блоги нові сторінки по мірі просування квесту, бажано називати сторінки відповідно до кроків інтелектуальної технології, можна працювати наперед, проте матеріали викладати  відповідно до графіка.
  3.     Остання сторінка Вашого блогу має відображати фотоматеріали про події, які відбувалися у Вашому агентстві під час проходження окремих етапів ( форма подачі довільна).
  4.   Не забудьте додавати коментарі на сторінку спільного блогу «Відгуки» у процесі «кроків квесту», що характеризуватимуть Ваше ставлення до завдань гри.
  5. Після виконання кожного кроку  надсилайте таблицю із самооцінкою зробленого (див. на сторінці "Критерії оцінювання", будьте об'єктивні)


Немає коментарів:

Дописати коментар